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Raytheon Missiles & Defense, Marlborough, Massachusetts, is awarded a $619,242,288 fixed-price incentive (firm target) modification to previously awarded contract N00024-22-C-5500 to exercise options for hardware production of the AN/SPY-6(V) family of radars. Work will be performed in Andover, Massachusetts (29%); Scottsdale, Arizona (14%); San Diego, California (12%); Sykesville, Maryland (10%); Syracuse, New York (8%); Cerritos, California (5%); Stafford Springs, Connecticut (5%); Huntsville, Alabama (3%); Indianapolis, Indiana (3%); Riverside, California (3%); Dallas, Texas (2%); Eau Claire, Wisconsin (2%); Portsmouth, Rhode Island (2%); and Tulsa, Oklahoma (2%), and is expected to be completed by September 2026. Fiscal 2023 shipbuilding and conversion (Navy) funds in the amount of $470,624,139 (76%); and fiscal 2023 other procurement (Navy) funds in the amount of $148,618,149 (24%) will be obligated at the time of award and will not expire at the end of the current fiscal year. The Naval Sea Systems Command, Washington, D.C., is the contracting activity.
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racer escribió:Buenas tardes,
creo que este tema es cada vez más importante, mucho más (en mi opinión) que el numero de celdas de un buque.
Me preguntaba, en concreto, dónde está España en general e INDRA en particular en el tema de radares. Por ejemplo, cómo se comparan sus radares AESA (si es que como tal existen ahora mismo) con los radares que SAAB (GIraffe?), HENDSOLDT, THALEs (NS110 o NS200) están suministrando en esos buques "TIer 2". Es decir, no me refiero a los super radares de AAW sino los radares que podrían permitir a un buque de 4500 - 5000 Tn de orientación ASW tener una buena pegada AAW...
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