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Este modelo presenta un gran avance en cuanto a estructuras se refiere, ya que es el primer modelo de Airbus el cuál la estructura del fuselaje y de las alas está fabricada a base de fibra de carbono y polímero reforzado.
Desconozco la proporción en el resto , pero en A350 es más que importante, supongo que el 787 se asemejara mucho.
Orel escribió:Desconozco la proporción en el resto , pero en A350 es más que importante, supongo que el 787 se asemejara mucho.
Claro, y p.ej. en un EFA, Rafale, Tiger, Apache inglés, NH-90, A400M... cuanto más moderno, más compuestos. Con sus desventajas... pero sobretodo con sus ventajas, que por eso se generalizan.
The end for Japan's Flight Check Group YS-11FC is near
Friday 20 March 2020 saw the arrival of two future Japan Air Self-Defense Force (JASDF) Cessna 680A Citation Latitude aircraft (dubbed U-680A in JASDF service) at Tokyo/Narita. Both aircraft were in full Flight Check Group (Hiko Tenkentai) colours but with Norwegian registrations. These two are LN-NSM and LN-SUA and after some paperwork and possible modifications are to become 02-3031 and 02-3032 after entering JASDF service. Both aircraft received their Automatic Flight Inspection Systems at Oslo/Gardermoen (Norway), where Norwegian Special Mission installed the system.
Both aircraft flew to Iruma air base on 21 March 2020, where they will replace the only remaining YS-11FC 52-1151. Hiko Tenkentai once operated three YS-11FCs together with three U-125As, however it presently only operates the last YS-11FC and two U-125As, so the two U-680As are a welcome addition to the fleet. It is not uncommon for a new type entering JASDF service to be briefly operated by the Gifu test unit before being transferred to the operational unit. Time will tell.
A third Cessna 680A was recently delivered to Norway and will most probably be the third aircraft for the JASDF.
Silver Surfer escribió:
Boeing está ofreciendo un CH-47 CHINOOK similar a los operados por Canadá, con la adición de un sistema de reabastecimiento de combustible en vuelo, para el requisito de helicóptero de elevación pesada alemán. (Foto: Boeing)
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