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Ohara escribió: seria oportuno comprar lso SM 3?
The Standard SM-3 missiles is a derivative of Standard SM-2 Block IV developed to counter medium and long-range ballistic missiles and is a part of the Navy Theater Wide program. The SM-3 features a Third Stage Rocket Motor (TSRM) in addition of the Mk-72 booster and the Mk-104 rocket motor, a GPS/INS guidance section, and the LEAP (Lightweight Exo-atmospheric Projectile) kinetic warhead. The SM-3's warhead will be a hit-to-kill vehicle and the SM-3 would be optimized for the next generation of the AEGIS weapons system outfitted with the SPY-1E radar available from 2006 or 2007.
Standard Missile-3 (SM-3) Solid Divert and Attitude Control System (SDACS) is the propulsion system used on the Kinetic Warhead (KW) Mk 142 to control the yaw, pitch, and roll in outer space when intercepting a ballistic missile. The SDACS incorporating the latest design improvements to achieve a high degree of reliability was tested on November 30, 2004, by a ATK and Honeywell in Elkton, Maryland. A flight demonstration of pulse-capable SDACS on SM-3 was anticipated in 2005.
Gí¼nter Prien escribió:Lo q señala Sabre sobre los SM3 es cierto se diseñaron xa eso, esto es lo q dicen en www.deagel.com sobre el SM3.The Standard SM-3 missiles is a derivative of Standard SM-2 Block IV developed to counter medium and long-range ballistic missiles and is a part of the Navy Theater Wide program. The SM-3 features a Third Stage Rocket Motor (TSRM) in addition of the Mk-72 booster and the Mk-104 rocket motor, a GPS/INS guidance section, and the LEAP (Lightweight Exo-atmospheric Projectile) kinetic warhead. The SM-3's warhead will be a hit-to-kill vehicle and the SM-3 would be optimized for the next generation of the AEGIS weapons system outfitted with the SPY-1E radar available from 2006 or 2007.
Standard Missile-3 (SM-3) Solid Divert and Attitude Control System (SDACS) is the propulsion system used on the Kinetic Warhead (KW) Mk 142 to control the yaw, pitch, and roll in outer space when intercepting a ballistic missile. The SDACS incorporating the latest design improvements to achieve a high degree of reliability was tested on November 30, 2004, by a ATK and Honeywell in Elkton, Maryland. A flight demonstration of pulse-capable SDACS on SM-3 was anticipated in 2005.
En esta direccion esta el articulo entero:
http://www.deagel.com/pandora/standard- ... 21009.aspx
Saludos Kamaradas
Aunque no recomiendo fiarse de Deagel...
raptor_19 escribió:la armada kiere 2 f-100 mas a parte de la 4,y de las f-110 yo e buscao por todos los sitios diseños de como serian pero no encuntro nada,luego tmb lei q despues de tener un bpe otro no les vendria mal(es to es un rumor)estaria bien tener 2 bpe,
a parte los 14 bam,y poko mas se
la armada kiere 2 f-100 mas a parte de la 4,y de las f-110 yo e buscao por todos los sitios diseños de como serian pero no encuntro nada,luego tmb lei q despues de tener un bpe otro no les vendria mal(es to es un rumor)estaria bien tener 2 bpe,
Supongamos que eso es fácil de conseguir (siempre que el Ejército del Aire siga seleccionando aviones navales, como ya ha hecho en dos ocasiones, puesto que las especificaciones de Marina suelen ser más restrictivas -tratamientos anticorrosivos, trenes de aterrizaje reforzados, plegabilidad de alas o rotores, frenos, equipos de navegación autónomos alineables a bordo, etc.) De entrada los presupuestos deberían permitir jugar con "bolsas" distintas (í“rgano Central, Aire, Armada...) y, además, la Armada se pondría, en mi opinión, en peligro de volver a perder su Arma Aérea en aras de un falso utilitarismo que se llena la boca con "racionalización de medios".'
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